Drujba pe benzina motofierastrau 5800, 58cc 3.5kw, lama 38cm, 2 timpi
Drujba profesionala este proiectata pentru tăierea longitudinală și transversală, tăierea copacilor, tăierea crengilor, tăierea lemnului de foc.
Rezervorul de combustibil de dimensiuni generoase asigură faptul că drujba poate funcționa cel puțin o jumătate de oră fără întrerupere.
Este echipata cu un motor pe benzină cu ardere internă în doi timpi.
Lubrifierea unității de tăiere este automată.
Motofierestrau cu motor pe benzina cu lant (drujba, cu motor in doi timpi, lubrifiere automata a lantului, dubla actionare a franei lantului (manuala si inertiala), lant cu recul mic, pornire rapida, atenuare efectiva a vibratiilor motorului.
Motofierastrau beneficieaza de demaror pentru pornire foarte usoara. Ideala pentru taierea si curatarea fara efort a lemnelor si pomilor.
Caracteristici
Tip lucrare: Profesional
Tip pornire: Demaror
Tip alimentare: Benzina
Tip motor: 2 timpi
Putere: 3500 W
Capacitate cilindrica: 58 cm³
Viteza maxima: 13500 rpm
Capacitate rezervor benzina: 0.58 l
Capacitate rezervor ulei: 0.26 l
Raport ulei/benzina: 1:25
Diametru maxim de taiere: 20inch
Lama cu low kickback inclusa: 38 cm / 15 inch
Accesorii:
Lama
Protectie pentru lama
Lant
Set strangere lama
Pornire, rodaj si intretinere corecta
Drujba cu motor in 2 timpi
Pentru motoarele in doi timpi este utilizat un amestec de benzina fara plumb și ulei de motor in doi timpi la un raport de 25ml ulei/1L benzina. Un amestec de combustibil care se realizeaza intr-un alt raport decat 25/1 poate deteriora motorul. Asigurați-va ca acest amestec de combustibil este realizat corect. Se poate folosi orice tip de ulei pentru motor in 2 timpi, adica si rosu si verde.
Combustibilul pentru motoarele in doi timpi se poate separa. Inainte de fiecare utilizare, se agita bine containerul cu combustibil. Combustibilul depozitat se invechește. Nu amestecati mai mult combustibil decat va asteptati sa consume in decurs de o luna.
Pornirea motorului
Se blocheaza acceleratia, se comuta contactul pe pozitia START.
Se amorseaza carburatorul.
Se inchide clapeta de soc.
Pentru inceput, se actioneaza demarorul 10-15 cm.
Apoi se actioneaza demarorul folosind toata lungimea sforii pana la pornire.
Dupa pornire, se deschide clapeta de soc, se accelereaza. Pentru oprire, se comuta pe pozitia Stop.
Rodajul corect se face in sarcina usoara, adica se utilizeaza drujba fara exagerari. Dupa 2-3 rezervoare de benzina consumate in acest fel, rodajul e gata. Nu se lasa la relanti timp indelungat din cauza arderii incomplete si al riscului de a se depune calamina pe piston.
Pentru a opri motorul, mutați comutatorul de alimentare în poziția STOP.
DEPOZITAREA SI INTRETINEREA
Daca nu folositi drujba o perioada indelungata, este foarte important sa urmam cativa pasi:
- golim rezervoarele de ulei si benzina intr-un spatiu aerisit si ventilat;
- demontam accesoriile;
- curatam foarte bine motocositoarea, filtru de aer si nervurile;
- depozitam drujba intr-un loc uscat si sigur, de preferat in cutia ei;
- ne asiguram ca nu au acces la ea persoane neautorizate;